неділя, 14 червня 2015 р.

Цілющі трави: Кіста в горлі

Я, як і багато, боліла респіраторними заболе ваниями. Але якщо одні застудою хворіли 3-4 дні, у мене це тривало 7-10 днів. В горлі практично постійно стояв клубок, іноді появля лось печіння і першіння, що переростало в біль. Бували моменти, коли на підлозі слові я втрачала голос. Часто ночами прокидалася від задухи, через грудки в горлі мені нічим було дихати. Так тривало кілька місяців. Довелося записатися на прийом до лор-лікаря. У поліклініці після обстеження та серії ана лізов виявили, що в горлі у мене утворилася киць та. Доктор запропонував зробити операцію ", від якої я категорично відмовилася, тому що дуже боялася лягати під ніж. Крім того мене турбувала і естетична сторона питання. Шрами прикраса чоловіки, а на тілі жінки це картина малоесте тичная, тим більше приховати рубець на шиї практично неможливо . У стані, близькому до паніки, я стала шукати ви хід зі сформованої ситуації. В одній зі статей мене зацікавив рецепт тибетського збору, яким жінка вилікувала кісту яєчника. Тоді я вирішила, що можна спробувати цим збором виле чить і мою кісту. Купила в аптеці необхідні трави і почала лікування. Не скажу, що мені було легко дотримуватися точний режим і пити настій в один і той же час, але я впоралася, зуміла організувати себе і налаштувати ся на позитивне завершення. Через 2 тижні прийому у мене загострилися болі в горлі, було важко ковтати, але я продовжила приймати ліки. На 20-й день больові відчуття пройшли, дерти теж стало менше. Закінчивши приймати тибетський збір (у мене отримай лось 2,5 місяця), приступила до загальнозміцнюючий, для підтримки захисних сил організму і підняття імунітету. Після знову звернулася до лікаря, пройшла повторне обстеження, на якому з'ясувалося, що кіста розсмокталася. Лор тільки розвів руками. Після одужання я стала уважніше ставитися до свого здоров'я. Регулярно п'ю вітамінні чаї для підтримки організму, влаштовую розвантажувальні дні. За час лікування зрозуміла головне: багато що залежить від настрою на позбавлення від хвороби, від терпіння, від віри в тебе твоїх близьких. Тільки так можна змусити недуга відступити. Міцного всім здоров'я! Тибетський збір Взяти по 100 г квіток ромашки, березових бруньок, трави звіробою, деревію і безсмертника, добре перемішати. Залити 1 ст. л. збору 2 склянками окропу і настоювати 20 хвилин. Пити вранці і ввечері по 1 склянці з 1 ч. Л. меду, поки не закінчиться приготований ний збір. Робити 1 раз на 5 років. Загальнозміцнюючий збір Взяти в рівних частинах житній хліб і траву мокриці (тільки свіжу), перекрутити через м'ясорубку і скачати кульки діаметром 1 см. З'їдати по 1 штуці натщесерце щоранку. Курс 1 місяць. Через 3-4 місяці лікування мож повторити. Галина Федорівна Манаенкова, 398006, м Липецьк Журнал Як я одужав 2 2011р

Немає коментарів:

Дописати коментар