неділя, 14 червня 2015 р.

Народні рецепти щоб очистити легені від мокроти, гірчичники при пневмонії, Рецепти народної медицини

            Простудні та вірусні захворювання легенів завдають людям чимало лиха. У цій статті ми розповімо як правильно зробити гірчичники при пневмонії, як очистити легені від мокроти і про корисні властивості екстракту соку подорожника. Для кращого відходження мокроти допоможе збір з 1 ст. ложки материнки, 1 ст. ложки мати-й-мачухи, 1 ст. ложки квітки білої акації і 1 ст. ложки вероніки лікарської. Суміш заливають в термосі 1 л крутого окропу і настоюють протягом години. Приймають по 50 мл кожні 30-40 хвилин. Материнка і фіалка: як очистити легені від мокроти Основний момент у лікуванні легеневих захворювань це своєчасне очищення легенів від токсинів і отрут, чи то пак від мокротиння. Найчастіше саме велика кількість мокротиння заподіює хворим чимало лиха: постійний виснажливий кашель, особливо ночами не дає спати; дихання утруднене. від кашлю починає боліти горло і голова. На тлі всієї цієї безрадісної інформації я рекомендую вам використовувати трави для очищення легенів і бронхів від мокротиння. Щоб очистити легені від слизу змішайте по 1 ст. ложці фіалки триколірної і материнки. Залийте збір 0,5 л окропу, закрийте, укутайте і дайте постояти близько години. Проціджений несолодкий настій розділіть на дві порції: першу випийте незадовго до сніданку, а другу - перед сном. Домашні гірчичники при пневмонії Мені 86 років. У молодості я не ладила з протягами. Трохи тільки продує, тут же з'являлися кашель, слабкість, підскакувала температура. Лікарі ставили діагноз «пневмонія» і відправляли до лікарні. А тоді в моді були антибіотики, кололи їх в міру і без міри. Через цих препаратів я перестала чути, тепер ношу слуховий апарат. Вирішила я гартувати свій організм. Влітку виїжджала до моря працювати в піонерських таборах (я педагог). Черговий раз, будучи в оздоровниці, я застудилася і захворіла. Співробітниця з місцевих жителів запросила мене в свою лазню. Натерла мені груди медом. Я прогрілася в парній, скільки вистачило сил. Моя знайома напар мене березовим віником і поклала в ліжко. Вранці я була здорова. Вдома я стала при найменших ознаках хвороби натирати груди і спину гірчичним або травневим медом і ставити гірчичники домашнього виготовлення. Брала 1 ст. ложку сухої гірчиці, 1 ст. ложку рослинної нерафінованої олії, 1 ст. ложку житнього борошна і трішки води. Виходило тісто густоти сметани, викладала цю суміш на лист газети, а другою половиною газети закривала. І цей пластир я прикріплювала на лопатки, груди і тримала всю ніч. Домашні гірчичники не "кусають», не дають опіку, але дуже добре і глибоко прогрівають. Ніякої пневмонії не буде, якщо лікуватися таким способом. Очищення легенів від слизу можна проводити за допомогою відхаркувальних трав. Змішайте 40 г кореня солодки И60 г квіток липи. З збору приготуйте чай, заварюючи 1 ст. ложку сировини 0,5 л окропу. Приймайте засіб у теплому вигляді 3 рази на день по 1 склянці. Курс триває 1місяць. Сироп з подорожника Молоді ніжні листи подорожника подрібніть і разом з медом або цукром укладіть, щільно наминаючи, в скляну банку шарами в 1 см завтовшки. Заповнивши банку доверху, закрийте кришкою і дайте настоятися в темному і прохолодному місці протягом 2 тижнів. Потім сироп процідіть, гущу відіжміть через марлю і поставте засіб на зберігання в темне прохолодне місце. Сироп з подорожника добре допомагає при запаленнях верхніх дихальних шляхів, кашлі, сприяє відкашлюванню мокротиння, корисний при захворюваннях шлунково кишкового тракту. М. Терешкін, Кемерово. Крім цих народних рецептів є ще чимало способів очистити легені від мокроти. Як бачите багато трави ідеальні для очищення легенів, але не завжди вони під рукою і є час для приготування настоїв. У таких випадках ми рекомендуємо препарат, з яким ви можете познайомитися з цього відео-ролика. Іммьюн Саппорт не тільки підвищує імунітет своїм впливом, а й стимулює імунні системи організму почати працювати на повну силу. Ну а що ще потрібно в лікуванні простудних і вірусних захворювань легенів?

Немає коментарів:

Дописати коментар